Sunday, June 12, 2011


terasa aksi semakin gagap
dan lagi ku bimbang jika ia membisu
tatkala aksi dan tutur lagi tidak seia

lalu,

aduhai aku...

(motif? lu pikir-lah sendiri!)

Posted by : H A J A R at 11:37 AM
Categories: store of ,

 

3 comment[s]:

cahayalembut said...

tenang dalam diam, tetapi lebih jelas daripada orang yang berbicara ~ar-Raqaiq

psst: your writing inspired me!

Khazinatul_Asrar said...

Mungkin anda hebat di aksi2 lain.
Cuba baca ini
http://zaadut-taqwa.blogspot.com/2011/06/mari-mengarang.html

cuma teringat anda pernah kata, kalau kita kurang membaca, makanya kurang juga untuk menulis. membaca, membaca , membaca, membaca, membaca dan menulis bukan? :)

H A J A R said...

LA,
saya tak menulis ok, saya menconteng. siapa inspired contengan saya, saya pancung dia! ada bran? (haha)


SA,
aha! itu yang lebih saya risaukan. gagap lalu membisu untuk "mengarang" manusia.

Related Posts with Thumbnails
 
>